czwartek, 17 lipca 2014

Odkryte na nowo

     W ostatnim czasie robiłam porządek na laptopie, aby poukładać chociaż te elektroniczne kawałki życia. W trakcie tych letnich porządków natrafiłam na skany moich dawnych rysunków. Między innymi z czasów mojej fascynacji serialem Plotkara. Zorientowałam się, że w wakacje kilka lat temu zapewne przeszukiwałam internet w poszukiwaniu jakichś nowych zdjęć z planu tego serialu, tak jak teraz robiłam to w związku z Doktorem Who. Niesamowite jak wiele może się zmieć w ciągu kilku serialowych sezonów.
Skoro jednym z celów w jakim założyłam bloga jest dzielenie się moimi pracami, wrzucam te skany. 


Na tym portrecie Chuck'owi miała towarzyszyć Blair, ale z tego co sobie przypominam coś poszło nie tak i pozostał sam.

Dodatkowo kilka rysunków powstało na lekcjach historii w liceum. Są mniej udane, ale mimo wszystko przedstawiają moje zainteresowania z tamtego okresu.




Pozdrawiam,
~ rain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz